Regulamin serwisu
Ostatnia aktualizacja: 13.12.2025
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z serwisu Salon PRO dostępnego pod adresem https://www.salonpro.pl.
- Właścicielem i operatorem Serwisu jest:
Adrian Antas 4mobile.eu
ul. Piłsudskiego 95, 42-400 Zawiercie
NIP: 6492258574
E-mail: biuro@salonpro.pl - Korzystanie z Serwisu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- Serwis przeznaczony jest dla przedsiębiorców prowadzących działalność w branży beauty (salony kosmetyczne, fryzjerskie, manicure itp.).
§2. Definicje
- Serwis - aplikacja internetowa Salon PRO dostępna pod adresem https://www.salonpro.pl
- Użytkownik - osoba fizyczna lub prawna korzystająca z Serwisu
- Właściciel salonu - Użytkownik, który zarejestrował konto i jest administratorem danych swojego salonu
- Pracownik - osoba zaproszona przez Właściciela salonu do korzystania z Serwisu
- Klient - osoba korzystająca z usług salonu, której dane są przetwarzane w Serwisie
- Konto - indywidualne konto Użytkownika w Serwisie
- Subskrypcja - odpłatny dostęp do pełnej funkcjonalności Serwisu
§3. Rejestracja i konto
- Rejestracja w Serwisie jest bezpłatna.
- Aby założyć konto, należy podać:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Hasło
- Nazwę salonu
- Użytkownik zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
- Użytkownik jest odpowiedzialny za zachowanie poufności hasła do swojego konta.
- Jedno konto może być używane tylko przez jedną osobę.
- Właściciel salonu może zapraszać pracowników do swojego konta.
§4. Zakres usług
Serwis umożliwia:
- Zarządzanie kalendarzem wizyt
- Prowadzenie bazy klientów
- Zarządzanie usługami i cennikiem
- Przyjmowanie rezerwacji online
- Zarządzanie pracownikami
- Prowadzenie statystyk i raportów
- Zarządzanie finansami salonu
- Komunikację z klientami
§5. Okres próbny i subskrypcja
- Każdy nowy Użytkownik otrzymuje 100 darmowych wizyt (okres próbny).
- Okres próbny nie ma limitu czasowego - kończy się po wykorzystaniu 100 wizyt.
- Po wykorzystaniu okresu próbnego, dostęp do Serwisu wymaga aktywacji subskrypcji.
- Cena subskrypcji wynosi 49,00 zł brutto miesięcznie.
- Subskrypcja jest ważna przez 30 dni od daty płatności.
- Subskrypcja nie odnawia się automatycznie - Użytkownik musi ręcznie dokonać płatności.
- Po wygaśnięciu subskrypcji:
- Użytkownik traci możliwość dodawania nowych wizyt
- Dane pozostają w systemie i są dostępne po odnowieniu subskrypcji
§6. Płatności
- Płatności obsługiwane są przez operatora płatności Cashbill S.A.
- Dostępne metody płatności:
- Karty płatnicze (Visa, Mastercard)
- BLIK
- Przelewy online
- Inne metody dostępne w systemie Cashbill
- Ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Na życzenie Użytkownika wystawiamy fakturę VAT.
§7. Obowiązki Użytkownika
Użytkownik zobowiązuje się do:
- Korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem i przepisami prawa.
- Nieudostępniania danych logowania osobom trzecim.
- Wprowadzania do Serwisu danych zgodnych z prawdą.
- Przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych (RODO) w odniesieniu do danych swoich klientów.
- Uzyskania odpowiednich zgód od klientów na przetwarzanie ich danych.
- Niepodejmowania działań mogących zakłócić działanie Serwisu.
- Niewykorzystywania Serwisu do celów niezgodnych z prawem.
§8. Odpowiedzialność
- Operator dokłada wszelkich starań, aby Serwis działał prawidłowo i był dostępny nieprzerwanie.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za:
- Przerwy w dostępie do Serwisu spowodowane awarią, konserwacją lub działaniem siły wyższej
- Treści wprowadzane przez Użytkowników
- Szkody wynikające z nieprawidłowego korzystania z Serwisu
- Utratę danych spowodowaną działaniem Użytkownika
- Operator zastrzega sobie prawo do czasowego wyłączenia Serwisu w celu przeprowadzenia prac konserwacyjnych.
- Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za dane wprowadzane do Serwisu.
§9. Ochrona danych osobowych
- Zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności.
- W odniesieniu do danych klientów salonu, Użytkownik jest administratorem danych, a Operator podmiotem przetwarzającym.
- Użytkownik zobowiązuje się do przetwarzania danych klientów zgodnie z RODO.
§10. Reklamacje
- Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@salonpro.pl lub poprzez system zgłoszeń w Serwisie.
- Reklamacja powinna zawierać:
- Dane Użytkownika (imię, nazwisko, e-mail)
- Opis problemu
- Oczekiwany sposób rozwiązania
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych.
- O wyniku rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową.
§11. Odstąpienie od umowy
- Użytkownik będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje, jeśli Użytkownik wyraził zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu do odstąpienia.
- W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot płatności następuje w terminie 14 dni.
§12. Usunięcie konta
- Użytkownik może w każdej chwili usunąć swoje konto kontaktując się z obsługą.
- Usunięcie konta jest nieodwracalne i wiąże się z utratą wszystkich danych.
- Operator może usunąć konto Użytkownika w przypadku:
- Naruszenia Regulaminu
- Działania na szkodę Serwisu lub innych Użytkowników
- Podania nieprawdziwych danych
§13. Zmiany Regulaminu
- Operator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
- O zmianach Użytkownicy zostaną poinformowani z 14-dniowym wyprzedzeniem.
- Dalsze korzystanie z Serwisu po wejściu zmian w życie oznacza ich akceptację.
- W przypadku braku akceptacji zmian, Użytkownik ma prawo do usunięcia konta.
§14. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Operatora.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 13.12.2025.
§15. Kontakt
W razie pytań dotyczących Regulaminu prosimy o kontakt:
- E-mail: biuro@salonpro.pl
- Telefon: +48 000 000 000
- Adres: ul. Piłsudskiego 95, 42-400 Zawiercie